Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine glina-bolus.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Svetujemo vam, da jih pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Spletna trgovina omogoča nakupe fizičnim osebam. Naročila pravnih oseb obravnavamo posamično. Naročilo lahko oddate na info@glina-bolus.si.

S spletno trgovino upravlja BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda, davčna številka SI 16449134, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

1. Registracija in postopek nakupa

Registracija uporabnika ni potrebna. Pomeni, da se brskanje po izdelkih in izvedba nakupa lahko izvede brez registracije. Za izvedbo nakupa je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov), izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti) in izbor načina plačila (po povzetju, po predračunu, s karticami), ki so potrebni za uspešno izvedbo naročila in dostavo izdelkov.

Nakup se prične z izbiro ponujenih izdelkov tako, da jih dodate v košarico z gumbom “Dodajte v košarico”. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom “Naslednji korak”. Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz 3. korakov: 1 – Podatki za nakup, 2 – Izbor načina dostave, 3 – Izbor načina plačila. Naročilo lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom »Naslednji korak« neposredno po izbiri načina plačila. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na telefonsko številko 01 8342102 v času uradnih ur ali na e-naslov info@glina-bolus.si.

Po opravljenem naročilu in plačilu boste po elektronski pošti prejeli tudi obvestilo. Pozor! Preden ne dobite potrdila o uspešnem plačilu, nakup ne gre v izvedbo!

2. Cene

Vse cene so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 9,5 % ali 22 % davek na dodano vrednost (DDV), odvisno od izdelka ali storitve.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.

3. Način plačila, potrditev plačila in račun

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:
– plačilo po povzetju
– plačilo po predračunu

V primeru plačila s karticami je naročilo uspešno opravljeno po opravljenem plačilu in v trenutku, ko prejmete e-pošto iz naslova info@glina-bolus.si z oznako »Potrdilo o uspešno zaključenem naročilu«. Originalni račun bo v fizični obliki priložen k izdelku ob njegovi vročitvi.

Ponudnik skupaj z blagom kupcu pošlje tudi račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljeno blago ob prevzemu blaga. Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

4. Dostava in stroški dostave

Vse izdelke, naročene v spletni trgovini glina-bolus.si dostavlja kot priporočeno pošiljko oz. priporočeno pošiljko z odkupnino Pošta Slovenije. Naročila, oddana ob delovnikih do 16. ure, oziroma v petek do 14. ure, bodo obdelana in oddana na pošto v roku 48 ur.

Opozorilo: Rok redne dostave za naročila, plačana po predračunu, začne teči po prejetju plačila.

Predplačilo mora biti plačano najkasneje v roku osmih delovnih dni od dne, ko je bilo naročilo oddano (sobota, nedelja in prazniki se ne upoštevajo kot delovni dnevi), v nasprotnem primeru naročilo postane brezpredmetno.

NAČIN DOSTAVE

Pod način dostave izdelka se smatra enkraten obisk na dogovorjenem naslovu. Dostava se smatra kot neuspešna, kadar je naslovnik v času dostave na dogovorjenem naslovu nedosegljiv. Prav tako se smatra dostava kot neuspešna, kadar naslovnika s pomočjo danih podatkov ni mogoče poiskati. Če smatrate, da dostavljalec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da izkoristite polje “Opomba” pri podatkih dostave. Vsak izdelek lahko po dogovoru tudi sami prevzamete na sedežu podjetja BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda. V primeru osebnega prevzema bo ponudnik kupca po elektronski pošti obvestil, ko bo blago pripravljeno za prevzem.

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Vse izdelke, naročene v spletni trgovini glina-bolus.si dostavlja kot priporočeno pošiljko oz. priporočeno pošiljko z odkupnino dostavne službe PTT Slovenije ali GLS Slovenia. Stroški nakaznice so 7% od zneska celotnega paketa, ki jih zaračuna, kurirska služba. Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 35,00 € so brezplačni. Stroški pakiranja in dostave do 35,00 EUR znašajo 4,90 EUR. Možen pa je tudi osebni prevzem v trgovini Glina Bolus v Komendi. V tem primeru stroškov prevzema ni. Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije. Naročila iz tujine obravnavamo posamično. Naročilo lahko oddate na info@glina-bolus.si.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe za nakup blaga, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam, blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe (živila), zapečatenih izdelkov, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat (kozmetični izdelki ipd.) ter za nakup zapečatenih avdio- ali videoposnetkov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat, pogodbe o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni, ter v drugih primerih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov. Prav tako kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota plačil, ki jih mora uporabnik opraviti na podlagi pogodbe, ne presega 20,00 EUR.

Odstop od pogodbe kupec pošlje na sedež družbe na naslov BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda, s pripisom Spletna prodaja ali ga osebno odda v prostorih prej omenjenega podjetja ali po elektronski pošti na naslov info@glina-bolus.si.

V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago nemudoma ali najkasneje v 14 dneh po prejemu vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na prevzemno mesto ponudnika.

Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za vrnjeno blago in osebne podatke.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

5. Reklamacije

Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega izdelka ali pa je le tega dostavil poškodovanega). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Izdelki bodo skrbno zapakirani v primerno embalažo za dostavo, da bi do kupca prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 3 delovnih dni po prevzemu obvestiti podjetje BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda na elektronski naslov info@glina-bolus.si z obrazložitvijo reklamacije. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Napačno poslano blago

Uporabnik mora takoj pregledati prejeto blago. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 delovnih dneh po prevzemu o napaki obvestiti podjetje BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda na elektronski naslov info@glina-bolus.si z obrazložitvijo reklamacije. Na podlagi ustreznega obvestila kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost uporabnika, da napačno blago izroči pismonoši z izpolnjenem reklamacijskim obrazcem.

Kupec mora takoj pregledati prejeto blago. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in podjetje BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda na elektronski naslov info@glina-bolus.si z obrazližitvijo reklamacije. Na podlagi ustreznega obvestila podjetje BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda, kupcu v najkrajšem možnem času zamenja izdelek oziroma vrne kupnino na dani transakcijski račun. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.

Reklamacija zaradi stvarnih oziroma prikritih napak je mogoča kadar:

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
– ima blago stvarno napako.

Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca preko elektronskega naslova info@glina-bolus.si z izpolnjeno reklamacijsko zahtevo, v katerem poda natančen opis napake. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda, čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Izdelek z napako kupec skupaj z reklamacijsko zahtevo vrne na naslov podjetja BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda. Če je mogoče, bo ponudnik izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda, si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

– če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika
– če ni priloženega računa
– če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži
– če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.

6. Varnost

BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda, uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

7. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno razkritje vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste razkrili, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1.

Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, kontaktni podatki) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih in ostalo potrebno komunikacijo.

8. Odveza odgovornosti

BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda, ne odgovarja za uporabo spletne trgovine glina-bolus.si in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

9. Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last podjetja BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda ter njegovih pogodbenih partnerjev in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda.

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

10. Pritožbe in spori

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte info@glina-bolus.si ali na poštni naslov BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

11. Upravljavec spletne trgovine

Upravljavec spletne trgovine glina-bolus.si je podjetje BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda.

Podatki o upravljavcu:
BOLUS, Cvetka Ferjuc s.p., Gmajnica 124, 1218 Komenda
matična številka: 3529053000
davčna številka: SI 16449134
telefon: 01 8342102
e-pošta: info@glina-bolus.si

Prijava

Ali ste pozabili geslo?

Ustvarite račun?